buy clomid online C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Zajęcia informatyczno-medialne

postheadericon Zajęcia informatyczno-medialne

Zajęcia prowadzi Mariusz Józefczuk.( Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. l)

Kilka słów o prowadzącym zajęcia:

MJAbsolwent Papieskiej Akademii Teologicznej. Ukończył studia humanistyczne, filozoficzno-teologiczne ze specjalizacją hermeneutyka biblijna i judaistyka - studia magisterskie. Kształcił się w kierunkach informatyki i komunikowania społecznego i dziennikarstwa na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim im. Jana Pawła II w Lublinie. Od 2007 roku nauczyciel informatyki w Młodzieżowym Domu Kultury im. Oskara Kolberga we Włodawie. Pomysłodawca i realizator projektów młodzieżowych o tematyce medialnej i informatycznej w programach "Równać Szanse" Polsko-Amerykańskiej Fundacji Wolności i "Młodzież w działaniu", "Mistrzowie kodowania" czy "Ogólnopolska Akademia Programowania". Absolwent Szkoły Liderów PAFW. Trener drużyny First Lego League. Autor wielu inicjatyw o charakterze medialnym i turystycznym.

 

multimediaProponowane zajęcia informatyczno-multimedialne adresowane są do dzieci różnego przekroju wiekowego: I-III, IV-VI oraz VII-VIII szkoły podstawowej oraz ponadpodstawowej, młodzieży soraz studentów, którzy chcą pogłebić swoją wiedzę z zakresu informatyki,robotyki i technologii informacyjnej. Celem zajęć jest rozbudzenie pasji i zainteresowań takimi dziedzinami wiedzy jak informatyka, technogia informacyjna oraz robotyka. w ramach oferowanych zajęć dzieci i młodzież nabywa praktyczne umiejętności  w zakresie posługiwania się urządzeniami i narzędziami TI wykorzystywanymi w mediach, w dziennikarstwie prasowym, radiowym, telewizyjnym oraz internetowym. Stąd nazwa zajęć informatyczno-multimedialne skupiają się wokół zagadnień związanych z edycją tekstu (typografią, tworzenie różnych publikacji, gazet, broszur itp.), obrazu – grafika wektorowa i bitmapowa (fotografią) - oprogramowanie GIMP, projektowania stron internetowych w dwóch najbardziej popularnych systemach zarządzania treścią Joomla, WordPress. Uczestnicy zapoznają się również z mediami strumieniowymi do przesyłania dźwięku i obrazu  przez INTERNET (SHOUTCAST, ICECAST, VLC). Programy zajęć dostosowane są do wieku uczestników. Dzięki tym zajęciom wychowankowie posiądą niezbędne umiejętności do prowadzenia np. własnej rozgłośni radia internetowego, gazetyki szkolnej, tworzenia własnych prac graficznych (plakatów, banerów, ruchomych animacji),  korzystając przy ich tworzeniu z wielu aplikacji ogólnie dostępnych, zwłaszcza darmowych na licencji FREE, które można używać bez ograniczeń, m.in. buy clomid takich jak: Audacity, Gimp, Scribus, ZaraRadio, systemy buy propecia online zarządzania treścią: Joomla, WordPress, graficznych jak Gimp i wielu innych. Te propozycje nie wyczerpują oferty zajęć, novum są zajęcia z robotyki, dla starszych na bazie zestawów Arduino i Lego Mindstorms dla młodszych Lego WeDo 2.0, na których dzieci i młodzież uczą się podstaw mechatroniki oraz programoowania urządzeń elektronicznych.

programy

wedo mind

 

Grupa

Dzień tygodnia

Godzina

Klasy

GRUPA I

 

 

GRUPA II

 

Poniedziałek

 

14:50-15:35

 

 

15:40-18:05

I-III – Szkoła Podstawowa
- zajęcia stacjonarne w MDK

 

IV-VI - Szkoła Podstawowa

- zajęcia stacjonarne w MDK

 

Grupa III

 

 

Wtorek

 

 

 

 

 

15:40 - 18:05

 

 

 

VI-VIII - Szkoła Podstawowa

- zajęcia stacjonarne w MDK

GRUPA II

 

 

 

Grupa III

Środa

13:30 - 15:50

 

 

 

 

I-III – Szkoła Podstawowa

- zajęcia w Gminnej Bibliotece

Publicznej w Wyrykach

 

Grupa V

 


 

 

Czwartek

13:30-15:50

 

 

GOK Hańsk buy kamagra online - zajęcia poza placówką

 

DK Dubeczno - zajęcia poza buy priligy placówką

 

 

 

Grupa VI

Piątek

12:30 - 15:45

ZSZ levitra online Wola Uhruska

- zajęcia poza placówką

 

Każdy z uczestników zdobędzie również praktyczne umiejętności w przetwarzaniu informacji zarówno tekstowej, dźwiękowej oraz obrazu. Tworzenia własnych klipów filmowych, ciekawej grafiki, przygotowywanie publikacji, gazety nie będzie tajemnicą. Młodzież zapozna się z narzędziami peryferyjnymi służącymi do zapisu informacji dźwiękowej, graficznej, filmowej oraz tekstu. Zajęcia mają także przybliżyć uczniom zagadnienia teoretyczne dotyczące formatowania, kompresowania cyfrowych zapisów obrazu i dźwięku, przygotowywania prac, które można umieścić w domenie publicznej np. YouTube.